Zapytanie ofertowe nr 7/2021/OWES TŁOK 2 z dnia 14.07.2021 r.
Stowarzyszenie Kujawsko-Pomorski Ośrodek Wsparcia Inicjatyw Pozarządowych „Tłok” z siedzibą w Toruniu, zwane dalej Zamawiającym, zaprasza do składania ofert częściowych w postępowaniu na usługi w zakresie reintegracji zawodowej i społecznej w projekcie „OWES TŁOK 2” realizowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 2020.
- Nazwa i adres Zamawiającego:
Stowarzyszenie Kujawsko-Pomorski Ośrodek Wsparcia Inicjatyw Pozarządowych TŁOK
z siedzibą Pl. Św. Katarzyny 9 87-100 Toruń
adres do korespondencji: ul. Sukiennicza 6/2 87-100 Toruń
tel: 56 655 50 22, 500 127 355
e-mail: zapytania.owes@tlok.pl
- Data ogłoszenia: 14.07.2021
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia: Świadczenie usługi w zakresie reintegracji zawodowej i społecznej polegającej na pracy z osobami posiadającymi problem z uzależnieniami w ramach projektu „OWES TŁOK 2” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś 9 Priorytetowa Solidarne społeczeństwo, Działanie 9.4. Wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 9.4.1 Rozwój podmiotów sektora ekonomii społecznej z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach umowy nr UM_SE.433.1.872.2018.
Kod CPV: 85310000-5 Usługi pracy społecznej
Szczegóły zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wybór Wykonawcy tj. specjalisty ds. reintegracji świadczącego usługi w zakresie reintegracji zawodowej i społecznej polegającej na pracy z osobami posiadającymi problem z uzależnieniami (max. 300 godzin) na terenie powiatów: brodnickim, golubsko-dobrzyńskim, grudziądzkim, Mieście Grudziądz, rypińskim, świeckim, wąbrzeskim w woj. kujawsko-pomorskim dla podmiotów ekonomii społecznej, w tym w szczególności spółdzielni socjalnych, organizacji pozarządowych oraz osób fizycznych planujących podjęcie działalności w formie przedsiębiorstwa społecznego, w następujących zakresach:
Specjaliści ds. reintegracji posiadają wiedzę i doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym.
Wykonawcy odpowiedzialni będą za:
- świadczenie usług wsparcia o charakterze reintegracyjnym dla pracowników PS, w tym w szczególności:
- działania motywacyjne,
- pomoc w określeniu rozwoju zawodowego,
- budowanie kompetencji społecznych oraz zagadnienia z zakresu budowania zespołu i rozwiązywania konfliktów,
- wsparcie pracowników w zakresie reintegracji społ. i zaw. w miejscu pracy i poza pracą,
- wsparcie w utrzymaniu zatrudnienia - poprzez rozwój umiejętności miękkich; wsparcie w zakresie prawidłowego realizowania obowiązków służbowych przez pracowników PS - w tym elementy treningu pracy.
Sposób realizacji przedmiotu zamówienia:
- usługi mogą dotyczyć wsparcia indywidualnego lub obejmować cały zespół PS,
- usługi świadczone są w formie dostosowanego do potrzeb wsparcia obejmującego osoby zatrudnione w przedsiębiorstwie społecznym,
- świadczeniu usług towarzyszy proces rozpoznawania indywidualnych potrzeb,
- usługi realizowane są zgodnie z potrzebami pracowników PS, w tym szczególnie przez okres do 12 miesięcy od dnia zatrudnienia osoby objętej wsparciem.
Termin, miejsce i sposób złożenia oferty:
Oferty należy składać do 26.07.2021 roku do godz. 9:00 (liczy się data otrzymania). Oferty otrzymane po upływie tego terminu nie będą podlegały ocenie.
Sposób składania ofert: oferty należy przesłać w wersji elektronicznej – skan oferty (preferowane jest przesłanie scanu pełnej oferty w jednym pliku), z podpisem i pieczęcią na adres: zapytania.owes@tlok.pl lub osobiście, pocztą lub kurierem w wersji papierowej na adres: Stowarzyszenie Kujawsko-Pomorski Ośrodek Wsparcia Inicjatyw Pozarządowych TŁOK, Sukiennicza 6/2, 87-100 Toruń z dopiskiem: Zapytanie ofertowe nr 7/2021/OWES TŁOK 2 z dnia 14.07.2021 r.; (liczy się data wpływu ofert do Zamawiającego).
Wybrany Wykonawca: Ośrodek Nauczania Języków Obcych „Języki świata”
Protokol_do_zapytania_nr_7_2021.pdf | |
ZAP_NR_7_2021_OWES_TLOK_2.pdf | |
Zal._1_formularz_ofertowy.docx | |
Zal._2_Wzor_umowy.pdf | |
Zal._3_wzor_CV.doc | |
Zal._4_wykaz_uslug.doc |