ul. Sukiennicza 6/2 
87-100 Toruń
tel./fax 56 655 50 22 
e-mail: biuro@tlok.pl

Rozeznanie rynku na wizytę studyjną

Stowarzyszenie Kujawsko-Pomorski Ośrodek Wsparcia Inicjatyw Pozarządowych „Tłok” z siedzibą w Toruniu, zwane dalej Zamawiającym, zaprasza do składania ofert w postępowaniu rozeznania rynku dot. wizyty studyjnej w projekcie „OWES TŁOK” realizowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

 

Celem wizyty studyjnej jest zaprezentowanie uczestnikom dobrych praktyk w przedsiębiorstwach społecznych prowadzących działalność cateringową oraz działalność pielęgnacji terenów zielonych.

 

I. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem rozeznania rynku jest zapewnienie dla grupy od 15 do 20 osób:

  1. Wyżywienia składającego się z :

a) przerwy kawowej (kawa, herbata, woda, soki, ciasto, owoce);

b) dwudaniowego obiadu zawierający potrawy mięsne, wegetariańskie lub wegańskie oraz napoje ciepłe i zimne (kawa, herbata, sok, woda).

  1. Prezentacja przez przedstawicielkę  działalności prowadzonego przedsiębiorstwa społecznego
  2. Wydrukowane materiały  dla uczestników, które umożliwią uczestnikom zapoznanie się z ofertą prowadzonego podmiotu. Materiały powinny być ologowane zgodnie z wytycznymi RPO WKP. Wzorzec prezentacji z logotypami zostanie dostarczony przez Zamawiającego.

II. Informacje dodatkowe:

  1. Zamówienie może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od liczby uczestników.
  2. Zamawiający poinformuje Wykonawcę z kilkudniowym wyprzedzeniem informacje o liczbie uczestników oraz liczbie posiłków mięsnych, wegetariańskich lub wegańskich.
  3. Godziny podania posiłków będą ustalone w późniejszym terminie z Zamawiającym.
  4. Wizyta zaplanowana jest od godziny 9.00 do godziny 16.00.
  5. Istnieje możliwość wyboru kilku oferentów.
  6. Planowany  termin  wizyty studyjnej  to 21 lutego 2017 r. Wizyta może być powtórzona w późniejszym okresie, jeżeli zaistniej taka potrzeba, co będzie ustalane z oferentami.
  7. Rozliczenie nastąpi na podstawie faktury wystawionej  przez wizytowany podmiot.

 

III. Każdy oferent powinien podać cenę jednostkową/os.:

1) obiad,

2) przerwa kawowa,

3) wydruk prezentacji,

 

IV. Termin składania ofert: od dnia 02.02.2017 do 10.02.2017 do godziny 12.00 na adres mailowy zapytania.owes@tlok.pl.

 

Kontakt:

W sprawach związanych z powyższą usługą prosimy kontaktować się pod numerem telefonu 56 655 50 22 lub adresem mailowym zapytania.owes@tlok.pl.

 

PYTANIE DO DORADCY

KALENDARIUM

sierpień 2018
powtśrczptsond
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112

NEWSLETTER

 

PROJEKTY